måndag 5 mars 2012

Han hade speciellt svårt för nr 7

När jag var mammaledig med Harry blev det mitt jobb att gå till Systemet. Kristian gillar att testa lite olika öl, så jag började köpa dem med ett tema som han fick gissa innan han fick dricka dem. Det här har vi inte riktigt tagit tag i denna gången eftersom vi oftast tar bussen till stan för att Harry tycker att det är kul, och Kristian själv har lätt att springa in och handla när han åker från jobbet. Men i fredags hade vi bilen till stan och då passade vi på.

Jag valde ett tema som var lätt för Harry att hjälpa till med och kom hem med sex öl med djur på etiketten.


Jag brukar lägga ut ölen på facebook för att se vem som kan gissa temat. Här är ett urval gamla bilder, hur många klarar du?
(Rätt svar längst ner i inlägget)

1

2

3

4
 Ölen ovan var i och för sig inte till Kristian, utan till min bror och hans kompis att dricka i bilen när jag körde dem till flyget. De skulle till...

5

6

7

8


Här hade han köpt öl åt mig. Tema: Mexico.

________________________________________________________

1 - Storbritannien
2 - Gubbar på etiketten
3 - Guldkapsyler
4 - ARUBA
5 - Inte bara blått, Kristi Himmelfärdsblått
6 - SEMESTER
7 - Klart glas
8 - Ovala etiketter



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...